رفتن به محتوای اصلی
01732009125-29 info@omidavaranferdosi.ir

شرکت بیمه ایران معین ، با هدف ارایه مناسب ترین پوشش بیمه ای و تامین نیازهای آحاد مردم، اقدام به طراحی و ارایه بیمه‌ی زندگی “مان” نموده است.

بیمه‌ی زندگی “مان” داشتن آرامشی پایدار در این عصر ناپایدار.

افراد زیادی تصور می­کنند بیمه‌ی زندگی هم هزینه دارد و هم ابزاری پیچیده است! این در حالی است که “مان” ابزاری است قوی و انعطاف­ پذیر برای محافظت از زندگی خودتان و زندگی کسانی که دوست­شان دارید. “مان” به کمک شما می­آید و مشکلات امروز و فردای شما را در نظر گرفته و به حل آنها کمک می­کند، در این صورت خرید بیمه‌ی زندگی “مان” ارزشمند خواهد بود. بیمه‌ی زندگی “مان” این امکان را فراهم می نماید، بدون تغییر در شرایط فعلی، امنیت، آرامش و امید را به عزیزان تان هدیه کنید.

گاهی یک بیمه نامه، فقط یک خواسته شما را برآورده می سازد، اما بیمه زندگی “مان” متناسب با خواسته ها و نیازهای شما طراحی شده و می تواند ترکیبی از مهم ترین خواسته های شما را برآورده سازد.

 مزایای بیمه ای “مان”

۱-عدم محدودیت سنی و امکان صدور بیمه نامه از بدو تولد.

۲-پرداخت ۵ تا ۳۵ برابر حق بیمه سالیانه به استفاده کننده(گان) در صورت فوت بیمه شده با توجه به شرایط بیمه ‌‌‌‌‌‌نامه.

۳-پرداخت ۵ تا ۱۴۰ برابر حق بیمه سالیانه به استفاده کننده(گان) در صورت فوت بیمه شده بر اثر حادثه (پوشش فوت به هر علت + پوشش حادثه(

۴-پرداخت تا ۱۰۰ درصد سرمایه فوت به هر علت در صورت نقص عضو و یا از کار افتادگی کلی و جزئی دائم بیمه شده بر اثر حادثه.

۵- پرداخت تا ۲۰ درصد سرمایه فوت به هر علت برای هزینه های پزشکی ناشی از وقوع خطرات مشمول بیمه های حوادث به بیمه شده .

۶- پوشش تکمیلی معافیت از پرداخت حق بیمه و برخورداری از تمام مزایای بیمه زندگی در صورت از کارافتادگی کامل و دائم بیمه‌گذار بر اثر حادثه تا پایان مدت بیمه نامه.

۷-پرداخت ۱ تا ۳برابر آخرین حق بیمه پرداختی سالیانه بیمه گذار و به مدت ده سال، در صورت از کارافتادگی کامل و دائم بر اثر حادثه بیمه شده

۸-پوشش رایگان فوت در اثر حادثه تا زمان صدور و حداکثربه مدت ۷ روز.

۹-پرداخت ۲۵ درصد سرمایه فوت و حداکثر به میزان اندوخته ریاضی بیمه گذار به بیمه شده هایی که در آخرین سال حیات خود قرار دارند.

۱۰-معافیت استفاده کنندگان از مالیلت بر درامد و ارث

۱۱- پرداخت تا ۲۵ درصد سرمایه فوت و حداکثر به میزان ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال به صورت بلاعوض در صورت ابتلا شدن بیمه شده به یکی از امراض خاص و یا پیوند اعضاء اصلی بدن.

۱۲- پرداخت تا ۵۰ درصد سرمایه فوت و حداکثر به میزان ۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال به صورت بلاعوض در صورت ابتلا شدن بیمه شده به بیماری سرطان

۱۳- امکان ادامه پوشش های تبعی بیمه نامه در صورت عدم پرداخت حق بیمه توسط بیمه‌گذار و تامین حق بیمه از محل ذخیره ریاضی

 

مزایای سرمایه گذاری “مان”

۱- در بیمه زندگی مان، بیمه گذار علاوه بر سود علی الحساب تضمینی، در ۸۵ درصد منافع حاصله از سرمایه گذاری بیمه گر بر روی ذخیره بیمه نامه مشارکت دارد.

۲- امكان تبديل کل یا بخشی از اندوخته بیمه نامه به بيمه بازنشستگي در پایان مدت بیمه نامه.

۳- ارایه اطلاعات مالی شفاف و کامل در پایان هر دوره از شرایط مالی بیمه نامه شامل سرمایه‌بیمه، کل حق بیمه پرداختی، میزان اندوخته و سایر موارد …..

۴- امکان دریافت وام تا ۹۰ درصد ارزش بازخریدی بیمه نامه از پایان سال دوم بدون نیاز به ضامن

۵- امکان بازخرید بیمه نامه یا بخشی از بیمه نامه بدون محدودیت زمانی، در صورت وجود ارزش بازخریدی.

برگشت به بالا